پدر عزیزم چون همیشه عاشقانه دوستت دارم روزت مبارک


 امشب شب عیش است و مرا به تو حکایت دیگر ....

تولد مولایم علی را به همه دوستداران او تبریک می گویم .

یا علی نمی دانم چرا باید در تولدت و آمدنت به این دنیا

اشک بریزم و موقع رفتن و به وصال رسیدنت

 را تبریک بگویم ؟

این دنیا برایت کوچک بود .

اما قبولش کردی ... این خود دلیل بزرگیت بود .

 

 روز پدر را به همه پدران و بخصوص پدر عزیز و یگانه

 

خودم و همه مردان مرد  تبریک می گویم .

 

پدرم

 

اگر چه با هر سختی زندگی  مویت سپید شد

 

 اما همیشه چون کوه پشت سرم احساست کردم .

 

همیشه گرمی دستانت بهم دل گرمی زندگی می دهد  .

 

نمی دانم اگر محبت ها وامید های تو نبود

 

 باز می توانستم این همه .... تحمل کنم.

 

پدر عزیزم

 

چون همیشه عاشقانه دوستت دارم .

 

روزت مبارک

 

هرچند دستانم تهی از محبتی است که درخور مقام تو باشد .

 

اما با همین تهی دستیم می گویم .

 

 

 دوستت دارم با همه وجودم .

 

 یا علی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد