من جایی ندارم ...

 
خدایا اغوشت را باز کن  

من جایی ندارم...

LARGE_nightmelody-com-0220.jpg 

نوشتن کار آسانی نیست ...

LARGE_nightmelody-com-0217.jpg

 

اگر بانی خیر نبوده باشد (هم) باعث برکتی بیکران است !   


از تبعات حضورش همیشه کاغذ و قلم همراه من است و همیشه که نه  ،  


 اکثر اوقات در حال نوشتن هستم .   

یک دفترچه کوچک و ... (!) برای نوشتن هر آنچه از دلم می نویسم .  

 دیروز چشمم به یکی از نوشته های پراکنده دفتر چه ام افتاد .  

 آنقدر برایم غریب و دلنشین بود که تصمیم گرفتم همین نوشته های بی سروته را «UP»  

 

کنم تا بیشتر چشمم بهشان بیفتد !  

 نکته بارز تمام این نوشته ها کوتاهی و  پراکندگی آنهاست .  

 شاید ... ، نمی دانم ، اینها نوشته هایی هستند که درونم می شنوم ...  


- سرشت پادشاهی من در سرزمینی دور سرشته شده ... 

- برخی اوقات که در پی نوشتن تنهایی خویشم ،  

 به دردهای می رسم که از ازل تا کنون تکرار می شدند ،  

 دردهای غریبی که گویی از همان اول در پی من بوده اند !


- برخی اوقات که دلم برای خودم تنگ می شود به نوشته هایم نگاه می کنم ،  

  نوشته هایی که همیشه   

 در سکوت و تنهایی و زیر صدای ممتد نفسهایی که از ناچاری می زنند ،  

 شنیده می شوند ! 

- بیداری در شب هایی که دوست ندارم ، بیداری نه ! 

 

 در اصل بی خوابی که دوست ندارم ، در شبی که زهر مار شده ! 

- تصاویر آزار دهنده مربوط به آدمهای بیمار پیرامون من ،  

 مثل دانه های درشت سنگ نمک به زخم می ریزند ! 

- آزار شاید تنها لطف ایشان باشد ،  

 لطفی از سر آخرین توانایی انسانها که مثل یک سری  

 حیوان عجیب و غریب دست و پا می زنند ...  

 فقط نیش می زنند ، نیشی دردناک و بی اثر .


- نیت مبارزه با میل ناثواب انسانهای دون صفت پیرامون دمی رهایم نمی کند ...   

و همیشه از خطایشان می گذرم (!) و عذابشان را به خداوند واگذار می کنم . 

- سرعت زیاد همیشه به معنی زود رسیدن و یا اصلا نرسیدن نیست .  

 حالت دیگر سرعت زیاد ، عبور از مقصد است ! ...  

 

 سرعت زیاد یعنی گذشتن ناخواسته از مقصد و رسیدن به ناکجا آباد . 

- برخی اوقات که دلم می سوزد ، دوست داشتم با سرعت بیشتری از این دنیا عبور کنم .  

 

خدا می داند ، که هیچ عذابی در این دنیا به اندازه نظاره حقارت انسان عذاب آور نیست ! 

- خیلی خیلی خوب است که «این دنیا» تمام زندگی نیست .   

برخی اوقات با خودم می اندیشم ،  

 چه فاجعه ایی رخ می داد اگر موضوعی به نام آخرت نبود ! 

- درک نمی کنم ! ...   

گرفتن جان یک انسان چه سود و لذتی دارد که  

 

فرهنگ کشت و کشتار چنین رواجــــی دارد !؟   

دوست دارم بدانم که یک قاتل در آخرت ،  

 چگونه قتل یک انسان را نزد پروردگارش توجیح می کند !؟ 

- آرام باش ، آرام تر از دریـــــــــــا ...   

این شن زار آّّّّّّبــــــــــــــــی تمامی ندارد ! 

- نوشتن کار آسانی نیست ،  

 مخصوصا اگر نوشتن از دردهایی باشد که همیشه درونت می شنوی !   

 

 

LARGE_picnight-com-0025.jpg