روزت مبارک پدر

دختر که باشی میدونی اولین عشق زندگیت پدرته
دختر که باشی محکم ترین پناهگاه دنیا آغوش گرم پدرته
مردونه ترین دستی رو که میتونی تو دستت بگیری و از هیچی نترسی دستای گرم و مهربون پدرته
باید دختر باشی تا بفهمی
نظرات 16 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ب.ظ

شاید دوستانم پدر نباشند ولی مرد که هستند .
رفیق جوانمرد من . روزت مبارک

آدم چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ http://33years2.blogfa.com/

داغی یک آدم از هوس نیست
از وجود حوا هست و نه هوا

heydari29 سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ب.ظ

جالب بود خوش حال میشم به وب منم سر بزنی

زهرا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ

آره همینه
ولی خدا کنه پدرا هم همینو بدونن و رعایت کنن

[ بدون نام ] یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:13 ب.ظ

گل من، قلبت را، به خداوند سپار...
آن همه تلخی و غم، این همه شادی و ایمانت را...
گاهی از عشق گذر کن و دلت را، بسپار
به خداوندی که
خوب می داند گل من؛
سهم تو از دل چیست...!
گاه، دلتنگ شوی،
گاه، بی حوصله و سخت و غریب!
و زمانی را هم، غرق شادی و پر از خنده و عشق...
همه را، ای گل ناز، به خداوند سپار...
خاطرت جمع، عزیز! که عدالت؛ خصلت مطلق اوست...
گل نازم؛ این بار
چشم دل را واکن!
دست رد بر دل هر غصه بزن!
حرف هایت را، گرم و آرام و بلند، به خداوند، بگو...
عشق را تجربه کن!
حرف نو را این بار، از لب شاد چکاوک بشنو!
قطره آبی بچکان؛ بر کویر دل و بر بایر این عاطفه ها...!
گل من؛ در این سال؛ که پر از روز و شب است،
و پر از خاطره هایی تازه!
چشم دل را، نو کن
و شبیه شب و شبنم، غرق موسیقی باش!
لحظه ها، می گذرند، تند و بی فاصله از هم...
مثل آن لحظه که دیروز شد و
مثل آن روز که انگار، گلم؛
هرگز از ره نرسید...!
آری ای خوب قشنگ؛
زندگی، آمدن و رفتن نیست...
خاطره ها هستند، گاه شیرین و گهی تلخ و غریب!
بهتر آن است که در روز جدید،
فکر را نو بکنیم، عشق را، سر بکشیم
و دل تار غمین را
بنشانیم سر سفره نور،
خانه اش را بتکانیم و سپس
هر در و پنجره را، سوی چشمان خدا وا بکنیم...
روز نو، آمده است!
و بهار هم امسال، مثل هر سال از آغوش خدا، می روید!
کاش، این بار، گلم؛
با دل گرم زمین، عهد بندیم، دگر؛
قدر بودن ها را، خوب تر می دانیم...
و خدا را هر روز، از نگاه همگان می خوانیم...!
فاصله، بسیار است بین خوبی و بدی... می دانم!!!
ولی ای ماه قشنگ؛
آن چه در ما جاری است؛ این همه فاصله نیست!
چشمه گرم وصال است و عبور...
زندگی... می گذرد؛ تند و آسان و سبک...!
عاشق هم باشیم، عاشق بودن هم،
عاشق ماندن هم، عاشق شادی و هر غصه هم...
روز نو، هر روز است؛
فکر را، نو بکنیم...!
عشق را، سر بکشیم...!
زندگی؛
می گذرد...! تند و آسان و سبک!!!

من پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ب.ظ

من در تمام تنهایی هام خدا رو دارم تو چی؟

Darya دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ب.ظ

Salam nevisandeye ashegh
Omidvaram haletun khub bashe
Neveshtehatun fogholadas
Tuye neveshtehatun ehsas moj mizane vali chand vaghtie ke neminevisid
Delam baraye neveshtehatun tang shode
Heyfe
Khaheshan edame bedid
Mamnun

salam سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ق.ظ

Salam,

Vaghean baram jaleb bud, 10 sali mishod ke behesh sar nazade budam

Nostaljic bud...

پگاه سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ب.ظ http://bikhiyal9.blogsky.com

اگر کسی را نداشتی که به او بیندیشی به آسمان بیندیش ، چون در آسمان کسی هست که به تو می اندیشد .
موفق باشی

همیشه تنها (میکائیل‏)‏ سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:17 ب.ظ http://www.morvarid-67.blogfa.com

میبینی خدا؟؟
داشتیم بازی میکردیم اون رفت چشم گذاشت من رفتم قایم شدم
اما اون بجای من یکی دیگه رو پیدا کرد و من برای همیشه گم شدم.

khosro شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ق.ظ

دختر نیستم اما درستی حرفتو خاطرات کودکیم بدجوری تائید میکنه
کاش هیچ بچه ای بی پدر و مادر نباشه!
و حالا زخمی کهنه دوباره دهن باز کرده تا تلخ و گزنده یادآوریم کنه که پدر سروش و سپنتائیم که بعید نیست تجربه تلخی از پدری که بود و نبود! داشته باشن
نمیدونم نفرینم به زمونه میتونه تسکینم حماقتم باشه یا نه!

فرشید پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:29 ق.ظ

سلام. خسته نباشید.
ببخشید سهم مادر که ازجنس خودتونه کجاست؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام دوست من از سال 1384 تا الان بهت سر نزدم مطمئنم منو یادت نمیاد. تو وبم نظر دادی eshgh-mohebbat.blogsky.com
الان بعد 8 سال به وبم سر زدم نظرت را دیدم گفتم یادی ازت کنم امیوارم همیشه سربلند باش عزیزم امین

رضا سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ب.ظ http://mohajereshiraz.blogsky.com

سلام بعد از چند سال وبلاگت رو باز کردم و دیدم که چقدر تغییر کردی! اون زمان یه وبلاگ با قالب تیره (سیاه) بود یاد خاطرات گذشته که شور و شوق وبلاگ نویسی داشتم افتادم، میبینم که لینک ما رو هم حذف هم کردی

neda سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ب.ظ http://nfnfnfnf.blogfa.com

Likeeeeeeee

محمد سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ق.ظ http://www.cloob.com/profile/main/home/username/payyz

بابا هم نشدیم ... :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد