امروز...

امروز دلم واسه داشتنت پَر که نه ، پَر پَر مے زنه
واسه بودنت و بغل کردنت !
اینکه سَرم رو بذارم روے شونه ات و دستات رو فرو کنے لاے موهام
و بگے: مالِ خودمے ... ! ♥
بعد ببینے که چه جورے با همین دو سه حرف تو آروم مے شم

امروز دلم خیلے امنیت تو رو مے خواست ! خیلے ...!

وقتی زنی عاشق میشود ,

دست خودش نیست ..

با صدای آرام صحبت میکند ;

عشوه هایش بیشتر میشود ;

حسادت زنانه میکند ;

نمیخواهد کسی حتی به عشقش نگاه کند ;

همیشه میگوید تو مال من هستی ;

دوست دارد عشقش از پشت ، دستانش را دور بدنش حلقه کند ;

گردنش را ببوسد ;

به آرامی گوشه ی لبش را گاز میگیرد ;

صدایش میلرزد ,

زیر لب میگوید دوستت دارم !

زن میداند که وجودش با عشق کامل تر میشود ,



از خوبان بیشتر میترسم

روزی تو...

خوب من بودی...

از نوشیــدن ...
این قهوه هــــــای تــلخ...
خســته کـــه نمـــی شــوم ...
هیـــچ...
مشتاق تـــر مــی شــوم...
گویــی نام تــو...
در ته فنـــجان بعدی دیده خواهـــد شـــد!

نظرات 1 + ارسال نظر
poria یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ http://landporiaparham.blogfa.com

سلام
وبلاگ قشنگی دارید
من از کلوب و پروفایلتون به وبلاگ قشنگتون سر زدم
من در کلوب دات کام اسمم سیروس پرهام است اما وبلاگ و ایمیلم به اسم پوریاست تعجب نکنید
خلاصه از آشنایی باهاتون خوشحال شدم تونستید به وبلگ من هم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد