نسل سوخته...

ما نسل بوسه های خیابانی هستیم ، نسل خوابیدن با اس ام اس ، نسل درد و دل با غریبه های مجازی ، نسل لایک و پوک از روی قرض ، نسل کادو های یواشکی ، نسل پول ماهانه ی وی پی ان ، نسل هل توی مترو ، نسل " شینیون " زیر روسری ،نسل " copy , paste " ، نسل عکسای لختی در ساحل دوبی ، نسل جمله های کوروش و دکتر شریعتی ، نسل فتوشاپ ، نسل ترس از رقص نور ماشین پلیس ، نسل سوخته ، نسل من ، نسل تو ! یادمان باشد ، هنگامی که دوباره به جهنم رفتیم ، بین عذاب هایمان ، مدام بگوییم ، یادش بخیر ، دنیای ما هم همین طوری بود .......!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
مسافر پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ

دوست دارم عزیزم

فرهاد یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ق.ظ http://35682183.blogfa.com/

سلام
خیال می کردم ما فقط نسلمون تو کلاسهای ۵۰نفره سرشد
و اسباب بازیمان پوکه های جنگی ومهم ترین دیدنم از لای در غسالخانه دیدن پیکر شهداو
بجای خیره شدن به ستارگان تا شاید علاقه ای به نجوم پیدا کنیم
رصد ماهوارهای جاسوسی بود و
خیال کردم فقط نسل ما بود که شربت در شیشه های نو شابه
می خوردند نسل ما بود که فقط نوشابه را همراه ساندویچ می دادند نسل ما بود که سوخت. دلم پر است .
نسل ما بود که شیفت مدرسه مان سه تابود
نسل ما بود که ادامه دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد